fredag, mars 2

Kaffe och mobil

Hatar att skriva från mobilen, men jag har faktiskt inget bättre för mig just nu i denna stund. Önskar att blogger kunde fixa de bättre från mobilen, dom har ändrat själva blogg vyn så de ska bli lättare att läsa, öh ja vet inte hur jag ska förklara... Men skitsamma. Mamma håller på att flytta till en lägga som är granne med kungsfågeln, MH you know where to find me now! Nä men lär ju bli rätt mycket häng där på hålen och luncharna, hhehe.

Annars då, orkar inte klaga på min ångest kring körkort och matten. För båda två är i botten. Är allt för på topp för att bli nerdragen av saker som faktiskt går att fixa! Så vad mer då? Hmpfhhsg.. Ja de var väl inge mer, ska lägga klägg i ansiktet och höra hur de går med flyttningen och om de finns någon uppgift till mig! :)

Inga kommentarer: