onsdag, april 11

bbbboring

Har svin tråkigt, bläää. Ändå så gör jag ingenting åt de? Har kanske rätt kul ändå. Kolla musikvideor, läsa texter och hitta fina bilder (börjar likna Hannah...) Men jag måste ju säga att jag har tråkigt, för sånt här ska ju inte vara kul! Jag borde vara ute och leka i den snön som finns kvar, göra en snögubbe, eller ja? något. Hade ju kunnat unna mig en promenad. Eller bädda sängen? Kanske handla lite. Plugga? Öh.. Nä jag har lov, jag borde egentligen inte ens vara påklädd, jag borde inte ens borstat tänderna. Har ju faktiskt mitt sista lov. Åh, depressing!!(?)! Och vad vill jag med mina åh, eh och öh? de måste ju fylla ut hälften av alla mina inlägg.

Nä har haft en låt på skallen sen jag vakna, eller har haft tusen. Men en har satt sig lite extra och den försvann nu när jag fick kolla musikvideon!



sådärja, nu borde låten vara nöjd. Och jag, när den är borta.

Inga kommentarer: