onsdag, maj 2

kortfattat

Har ingen lust att skriva egentligen. Men, ja. Ja min mobil var med om en brutal olycka i helgen, så alla bilder lär ju vara borta? så kommer inte kunna lägga in från fjällen eller nå. Känner mig måttligt less. Oväntat att någon sånt här sker mig? eller? Så har en xperia nu, känns som att man fan spelar tamagotchi (kommer ni ihåg dom?). BLÄ blä blä. Men de är bättre än inget. Har även nytt nummer, eller ett tillfälligt. Så smsa inte eller till de numret ni har. Ska iallafall till något snille på fredag och höra vad de kan kosta att laga den, förhoppningsvis inte lika mycket som självaste telefonen.

Har annars en backup plan, köper nog en hajfena isåfall för att vara på den säkra sidan i alla situationer som kan göra min och min mobils väg osäker.

Inga kommentarer: