onsdag, februari 20

there is no difference between a wise man and a fool when they fall in love

Åkte på magsjuka natten till igår, men kände mig bättre mot förmiddagen, kanske för att jag spydde upp allt som fanns i min mage? Går ju vinterkräksjuka nu, men kan inte vara säker på att det var just det, eftersom det bara kom och gick. Mår sådär idag, känns av att jag näst intill fastade igår. Detssutom så for ju mycket av all vätska jag fick i mig ut, så har väl en aning vätskebrist? Men annars är det bara bra, men just för att det KAN vara vinterkräksjuka så får jag inte jobba inom vården först fredag. Man ska ha haft minst två ''friska'' dagar innan man kan jobba igen.

Typiskt, trodde jag var ett mirakel barn som aldrig drabbades av sånt här, eftersom jag aldrig haft magsjuka, men tydligen hade jag fel. Hade magsjuka en sväng när jag var 10, men aldrig sedan dess. Och aldrig innan. Så nu är jag hemma sen igår, tog mig en liten liiiten promenix tidigare idag, men kände att formen inte var den bästa.

Har iallafall vägt mig idag, 6kg har jag gått ner sedan mitten på januari!
Går åt rätt håll, faaaan så taggad man blir!

Nu ska jag dricka upp min kaffekopp och inte mycket mer än så.

Inga kommentarer: