torsdag, maj 9

- Om det känns bättre?



(old pic)

Till en början var det rätt skönt att andas i lugn och ro, men mot kvällen blev det rörigt i skallen igen och ensamheten kröp på. Men nu har jag fått vara själv, känner mig inte så tillfredställd som jag hade förväntat mig, snarare känns det bara ännu snurrigare i skallen. Går och grubblar och funderar lika mycket nu som hela veckan. Och hela månaden. Ja vad grubblar jag på? Allt, allt och absolut ingenting. Förstår inte att jag fortfarande står på benen.

Är hemma i alla fall, sovit hela natten, fast ändå inte utvilad. Ikväll kommer jag nog umgås med Mille, är såååå glad att han kommit hem igen!! Blir väl att se någon skräckfilm och käka massa tjockt, vi är båda smått låga i skallen, så varför käka tjockt ensam när man kan vara två?

Inga kommentarer: