torsdag, augusti 21

All people are such stupid fools, they don’t know survival has got its’ own rules.

Jag är trött och bara tänker. Hur mycket folk förändras, dom man var så jävla lika förut ser man som främlingar idag. En del har jag alltid tvekat på, men andra delen svek mig totalt. Jag lider absolut inte, men att något sånt stort bara är som ett litet streck bara. Så som så mycket annat tänker jag på, medans hannah ligger och halv sover. På måndag börjar skolan och jag får panik ångest bara av tanken, för jag är så rädd att jag kommer ge upp igen. Fuck this shit, jag vill ut till våran gunga och prata om allt möjligt. Ligga där och se upp mot alla stjärnor, klarar inte av att sitta här med tankar som bara trycker ner mig. Skolan kommer gå bra, jag kommer bli bra. Allt löser sig i slutändan och hur som helst har jag inget att oroa mig för, allt händer för en anledning. Det där med att sluta röka gick ju åt helvete, det kommer en tid iallafall.

Inga kommentarer: