torsdag, augusti 21

cause i rather feel pain then nothing at all.

JÄVLA BAJS! idag när jag gick till doktorn, så sa gubben att det inte var fel på mig :(. Eller, DOM TOG SPRUTA I ARMEN! bastards :(. Men iallafall, dom vet inte ännu ärligt vad som är fel på mig. Det åter står att se klockan .. vid tre skulle dom ringa 8). Annars så när han skulle stoppa den där kalla saken på min rygg, var jag tvungen att blotta hela mig typ!! mamma höll en jacka för mina bröst, men whattahell, det var ju bara en läkar koll och hur många har inte råkat ba: woooops! oså det var rätt lungt. När jag kom hem satt hannah och kollade på BRATZ pussssss. Så jao, nu sitter jag här. Hannah små surar kanske liotegrann, nää.. typ, deppar. För vi har booooring. Vi lyckades iallafall med att vaka, som tur var. Jag har sovit i kanske 30 min sammanlagt. Och det var innan mamma hämtade mig :). Jag tror inte banan sovit något ;O

Och idag, en oförglömlig scen hände. MY KISSE GOT RAPED! no kidding, jag kom på hon med en randig katt! Och hon löper, det blir bara värre.... kan vi låtsas iallafall 8). HOPPAS PÅ KITTIES NU! om ni undrar, som ni sääkert gör, varför jag är onormal nu? eh, inte sovit på typ, ganska över 20 timmar iallafall.

Inga kommentarer: