torsdag, augusti 21

this is how we do it when we do it.

nu har vi sett eragon(?), surf school, pans labyrint. Kvar är stardust och spiderman3 (Y). Euhm... Vi har även varit ute inatt, kring tolv till tre? ahjo.. Klockan är halv sex nu, omg. Om en och en halv timme ringer min mamma om doktortid, naath goood. Men ja, längtar faktiskt lite. Sen kanske fest i helgen? Asså åh jag vet inte. Tänkte att jag skulle klirra ihop något hos mig, men då kommer andra där med andra fester. Så vi ser hur det blir med den saken, men vi hade ju kunnat vara hos mig folk :( .. Fast, det säkra före det osäkra 8)... som jag börjat säga en hel del! eh-heeeee.. Japp, nu ska vi se film sen ringer min mor som sagt. Kuwliiiigt in my heart :).. Robert gustavsson är också in my heart.
- MÄN, de här eh INTEh rumbah, de eh PARLMENT!

Inga kommentarer: