söndag, december 21

fyfan vilken natt. Klockan är sju på morginegen, twkniskt sätt 10 över. men jag kom ust hem hem ocj är fullmsom eyyy sbvin. Delade nuss en cigg med fylle bro,r, men röker nu en egen, Tänket att jag skylle skriva nu medns ag rökte. Fattars knhte varfötr jag började dicka, eftetrsom jag INTE msulle dirkva, men nu gjorde jga de och hållere p att bränna sönder skärmen, och vem fan r *PIP*?+???? LOL. Ialladall kysstes ha bra. najhaajs. ska soa med fönstret öppey. Vad fan mer har hänt ikv, allr har gott så fort, OL. Fan vad najs, det var fab skönt å supa i åtta timmar, somgfan. Najs folk, sp,fan. Asså, fatrar bara iney vatgörm frid,a, hannahm, och eve drig så snabbt, fattar faninhte. ag skullefan inted dricka, men vadv fannnn... Fukl som faaaan, vette om jag är höh eler full, batra borta. Skönt slom fan å ova bort hela dahen, nahaaajs. Åh vad mer. klockan börjar nörma sig halv åtta, lol. typ första gpnegn jag kiver full. Men nu har jag rökt klart en hundras och ska ta BAKIS brus tabletter, nu medans min bror (som jag hioparras har somnat) ör jag okrrafv ibyten röka igen. PEACCCCCCEEE, glöm de höära, okokokokok?????m förlåt, jag är bara cp.

Inga kommentarer: