lördag, december 20

Om dom i England tycker att hon är en jävla talang och blir så jävla gråtfärdiga (som om dom aldrig hört någon sjunga så jävla bra) och kan sjunga så jävla bra (vilket hon inte gör, utan suger och jag tror varje sex åring kan sjunga så.) Hur stolta borde inte vi vara över våra svenska talanger? Som sjunger hundra tusen gånger bättre.

Okej, hon är tio år. MEN HON ÄR SVENSK, kan hur bra engelska som helst, världens sångröst. Och blir vi gråtfärdiga och 'NAAWAAAR' våran publik i kör bara för att hon säger sitt namn eller ens ler? Fan vad jag blir less på jävla britter (gällande tävlingar) och USA, seriöst? Kom till Sverige så ser vi vem fan som äger vem. ÅHH!

---

Anyways, Rasmus och dom förlorade. Med 2-4. Hmm... Lagkaptenen i Mamberget var 40 år, FYRTIO ÅR!!! Och det fanns TVÅ i laget som var 20, vilket var de yngsta. Och i Rasmus lag är det äldsta 22, TJUGOTVÅ!!!! Eller jag blir typ irriterad. För dom tog slaggis helt seriöst, som en typ.. 38 åring tog stryptag för en liten tackling? Och dommarna sög jävla ap balle. Så egentligen tycker jag att Brooklyn vann :).

Kvällen är helt seg, det ända som är planerat är att jag och Evelina eventuellt ska ut på en promenix? Funny yeyeyyeye. Eller jo, det är typ kul att bara gå och snacka blaska. So now im leaving, sug kukelikuk-KUK överskattade britter.

Inga kommentarer: