tisdag, december 16

hey I long to play.



Okej. Behöver jag ens nämna mitt G i samhälls? Nä juste. Det var ju en ren självklarhet, så! Iallafall, när jag kom hem la jag mig i sängen med alla tre kissekatter, bajs vad mysigt det var. Den svarta somnade med mitt finger kramat och det var även så när jag vaknade 3 timmar senare, müüüs. Och när jag väl vaknade, vaknade jag av att gafflar skrapades mot tallrikar. HM, någon hade visst inte meddelat att jag var hemma? Men lite mat fanns det kvar, dock var det äckel pyttipanna så det spelade egentligen ingen roll. Jag har även drömt mycket om skola? OCH att Hannah hade ringt, när jag vaknade var jag helt säker på att hon ringt. Vårat samtal hade gått något i dne här stilen (dryg hannah):

Hannah: Hej.
Jag: *GÄÄÄSP* he..
Hannah:*Avbryta* Men ööööh?
Jag: Men jag sover ju.. :(
Hannah: Men jahaaa-ah??
Jag: Jaa :(.. Förlåt då -.-'
Hannah: Ja men di-ti.rii, vad ska du göra idag? :D
Jag: Ingenting, dudå? :D
Hannah: Men öööh, inget. Möt mig nu då.
Jag: va? Jaha, okej.
-Tystnad-
Hannah: MÖT MIG DÅ!
Jag: men.. Men.. Jag sover ju?!
Hannah: NÄHÄ, men följ mig en bit hem då.
Jag: Jaha, vart är du?
Hannah: Vid bron..
Jag: jag kommer nu då :).


.. Fast då somnade jag ju om? Och hade världens dåligaste samvete att jag inte följt henne en bit hem, och detssutom kan jag ju medge att jag var lite rädd när jag skulle ringa upp henne. DDet som fick mig att veta att det var en dröm, var när jag ringde Hannah och hon inte fattade något. Men sjukt, jag kom ju ihåg hela samtalet? Eller så har någon annan ringt och jag ba: BLA BLA BLA! Såg min Mor ringt nämnligen och att jag svarat.. Hm.. Blev hon offret?

Annars, efter min sömn satte jag mig här. Längtar till ikväll då 'The..' .... WHATTA?? vad hette den?? The... The... Guradian? Näääe.. Securityguard? NÄÄ! Bodyguard? JA, 'The Bodyguard' :D. He-heee, då my lovely Costner has the headlines... And... Withney Huston eller whatever her names is.. Och vet inte ännu vart jag övernattar, vilket som, ledig dag imorgon <3.

1 kommentar:

evelina bogdanoff sa...

HAHHAHHA samtalet! 8-)
& HEY, ska du på stan imorgon, mate?!