tisdag, december 16


Jag älskar kärlek i filmer, pppprrrrrrr.

Nog för att jag bara såg halva, om ens det. Men vadå, doom var ju på sexan :/. Och när ska jag växa ifrån sånna där overkliga (och egentlígen dåliga) filmer? HUR i hela världen kunde den komma före Costner? HAHA, jag slog även över till Titanic en snabbis, exakt när en 'svensk' ba: Vad i hela, Det är ju vatt'n över allt! Åååååh, jag dog. Också är det väl i Titanic svensken heter Sven till och med? Och den andra typ något annat svenskigt. Så nåjo, thats all about my evening. Vet faktiskt inte vad som händer här next, ..näst heter det. Evelina är helt gay och fet dissar mitt MESS? what's up with you :O.. Ja men också har jag BILLY TALENT i hörlurarna, dom var rätt off ett tag, men hörde .. En ny låt av dom idag, eller ny och ny maybe i should'nt say.. But new for me. Och då.. Då var jag tvungen att ladda ner hela skivan och ja. Nä nu har jag annat för mig, till exempel läsa andras interessanta dagar. So, godnight guys!

Inga kommentarer: