söndag, februari 22

Det kommer bli bra,
jag kommer bli bra.

Imorgon är det en ny dag,
då är allt jätte bra.

Någongång finns jag inte,
och då har jag ens kunnat leva ett liv.

Vart egentligen går allt fel för mig?
Och varför just jag?

Som jag sa blev allt bara värre för varje minut typ. Och här är jag, jag skakar så mycket att jag inte ens kan skriva. Jag fattar inte något just nu, allt känns så stilla. Fast ändå rullar det miljontals tankar i huvudet, jag säger alltid att jag tänker för mycket, och det gör jag. Jag hatar hatar hatar hatar det. Just nu vet jag inte ens vad jag försöker med, eller om jag kommer lyckas. Om jag kommer nå en nivå jag vill. Vad försöker jag ens fly från? Vad försöker jag ens finna? Vad är det som fattas? Allt jag vill ha är i mina händer. Mina val kan jag göra när jag vill, så varför sticker jag bara inte? Vill du ha din frihet, får du ta den.

Känns som om det här är fel värld för mig.

Inga kommentarer: