söndag, februari 22

förlåt, om du bara varit min från första början,
hade jag aldrig sagt det du inte velat höra.

seg dag. Är trött och sliten. Nåja ska inte klaga, går bara Måndag och Fredag. Imorgon börjar jag tio och har bara en lektion plus bild. Fredag slutar vi kanske tidigare. Klarar jag inte båda dom dagarna, så vet jag inte vad mitt problem är. Sjävklart är jag trött och sliten, med dom få timmarna jag får sova om nätterna. Funderar på att börja ta sömnpiller igen, men då är jag så sjukt trött på dagarna också! Men kommer man in i det systemet, så blir det bra. Fast nu har jag gått ur det i ungefär två veckor? Aja, det löser sig. Det gör det alltid.

Men gladare är jag iallafall idag, fått i mig kaffe och varit vaken sen 11. Nu blir det tacos rester till middag, fast jag inte alls är hungrig. Men kaffe och snus lever man inte bara på, då blir man tjock.

Inga kommentarer: