fredag, februari 20

dubbel v, oooo, dubbel v, vad blir det?
jo, WOW vad du är snygg och jag menar riktigt snygg.
Vissa har det, andra inte.

Du kan få en antikrist att börja tro på bibeln,
du kan få en Robert Wells att ändra på frisyren.

Ä.G.E.R ingen knäcker dig jag svär.
du äger :)

jag kan inte motstå dig och
du kan få mig när du vill


det är ju därför ck äger, för att hans texter är så sjukt fula! Men rösten och hans utstråling blir man ju så jävla glad av. Hm, gick bara på en lektion idag? 'försov' ju mig imorse också sen for jag till skolan. Men när frida och dom slutade, så tänkte jag att jag också skulle det. Detssutom fick jag skjuts! Så, när jag kom hem slog jag på braig musik och sjungit högt. Sen har jag sysselsatt mig med världens jobbigaste grej i typ.. Ja, säkert två timmar? Så saker har jag iallafall haft att göra. Idag ska jag laga middag själv, müs. Jag är värsta kocken när det gäller, bäst i världens säkert. Det ska bli spännande. Mer? Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vart jag ska sova eller något. Om jag ska vara nyttig eller fet. Hm, but we'll seeeeeeeee..

euhm.. hejDOH?

Inga kommentarer: