lördag, februari 21

Igår gick vi nog inte ut först vid åtta tiden? Satt på gården och spelade, sen var det inte så mycket mer som hände? Jag och Linus drog till honom vid, halv elva tiden? Så satt vi bara och pratade om massor sen så spelade han något cp spel medans jag typ somnade till. Annars var det ganska kul :). Kom hem.. Kvart över ett någongång? Och somnade typ på dirr.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, typ.. Ta det lungt tror jag. Bara vara hemma och kanske hyra någon film? Känner mig seg och frusen. Seriöst, jag går med vantar inomhus? Jag har typ jätte dålig blodcirkulation i händerna, för dom är ISKALLA hela tiden också när man typ, trycker med ett finger på handen så blir det en vit prick som stannar typ i hundra timmar. Så ett bad skulle inte vara fel, sen tacos till middag. En skön och lat lördag, yes.

Inga kommentarer: