måndag, september 28

är på data, funderar fortfarande varför jag ens kom hit idag. Eftersom det vi har är data, SV och idrott sen data igen. På datan, har jag inget att göra. Eftersom min 'kompis' så att säga, aldrig är här. Så det ända jag gör är att kolla en massa jävla bloggar, vilket inte är roligt mer. På svenskan, hmmm... Där händer det väl aldrig något. Idrotten, ja vem är sjuk idag? Jag har sjukt ont i magen och känner mig bara konstig plus att jag är förkyld, så vad i helvete gör jag här? Imorgon är ju våran allas älskade TISDAG, vilket då betyder hel dag. Jag borde inte klaga, när vi ändå har tre hål. Men det är så svårt att inte göra det, matte väntar :/. OKEJ, om man är lika stor missförstår-allt-till-sex som mig, så var den där meningen perfekt för det..

I won't forget the way you made me feel,
tänker forfarande på en liten grej från helgen,
damn me.

Inga kommentarer: