måndag, september 28

shulufuckerz. Jag och E har planerat, eller .. Vi har två problem som vi har som uppgift att lösa, fast hon ligger ett steg före mig, damn! Jag vet faktiskt inte hur jag ska lösa mitt lilla problem, eller det bärjar bli rätt stort nu. Så, go, go, go, go Evelina its your dream '..n'

Annars har jag köpt ett fett kollegie block och powdärh. Och jag skulle köpa min efterlängtade snusmumrik penna idag, men den var slut. Så halvt deprimerad över det, åhåå. Köpte även en räkmacka och ramlösa från konsum påvägen hem, jag var ashungrig, men vet ni vad? Mackan's bäst före datum var imorgon, så jag var inte så sugen längre, CURSE!

Detssutom ser jag på Tyra Banks show, där Kathy Griffith(?) gästar. Gissa vad hon just sa? Att hon och T.I. har tydligen dejtat, eller DEJTAR. Och att han ringer henne från fängelset osv. ?

Tyra: har du en crush på T.I?

Hon: Nej det är tvärtom.


nice girl you got there...... yeeeee...

Inga kommentarer: