fredag, november 13

ikväll blir det bara en hemmakväll, tror jag. För dricka orkar jag verkligen, och alla ska väl ut eller så ska dom väll däcka på någon tråkig fest. Men cola och film är ju inte helt fel :). Skolan gick annars as snabbt, hade bara två lektioner?! Knasigt. Och nu väntar jag på mat, inte ätit sen imorse. Förut glömde jag att äta då och då, men nu har det börjat bli lite mer än då och då, .. Hmm... Next step, jag kommer typ råka svälta mig.

En riktigt sjuk sak som även hände idag, och hänt några gånger förut. Jag hade varit ute och rökt, pratade lite med bror, sen gick jag upp på mitt rum. När jag satte mig ner hostade jag, och ut kom det rök?! Ändå har jag andats ut och in flera gånger innan den där hosten! .. Det är lite konstigt. Fast ja, allt är konstigt i slutändan.

He's a myth that i have to belive in.

Inga kommentarer: