fredag, februari 5

hela dagen blev helt bajsig nu och jag orkar inte ens förklara hur den är eller hur alla lektioner lagts. Jag vet bara att jag kommer skolka matten och sluta nu typ. För just nu, har vi någon damplektion där vi gör vad vi vill och jag orkar inte ens det. Så ska till Hannahs skola snart, eller evelinas skola. Någon av deras skola. Så ska vi käka, sen dra hem allihopa.

Biljetterna till stockholm är iallafall fixade, och jag funderar hur min fredag kommer se ut. Antingen eller. Ungefär. Vill dricka, vill inte bli bakis. Vill chilla, vill inte chilla för hårt. I dont know what to do. Men det brukar bli bra i slutändan, oftast.

Har även disskuerat med Niklas om att byta livsstil, eftersom vi är så sjukt motsatser. Men då kom han på att han kommer bli skyldig mig 100 kr, eftersom det betyder att om han ska leva som mig kommer han bryta sitt nykterist löfte. Dock har jag två½ år på mig att supa ner honom, i will make it. I will make it 83246 times if i wanna.

Så ja, den här random lektionen suger rätt så mycket dase.
Och im out of here, drar typ till bananens skola.

Inga kommentarer: