fredag, februari 5

nu förtiden kan jag inte kontrollera allt tänkande, och allt jag inte vill tänka kommer bara upp. Kändes som att jag blev skjuten på vägen från skolan, allt kom på en gång. Och bussresan kändes lång och det var äckligt. Så när jag väl kom hem la jag mig i soffan, där sov jag i 3½ timme. Mina drömmar? Bara konstiga. Trodde jag var vaken, men så öppnade jag ögonen. Och jag kommer ihåg hur tunga mina ögon kändes, så jag blundade igen och kom tillbaka till samma dröm. Allt var jätte konstigt, hade typ fest. Sen kollade vi på nytt hus. En massa saker.

Fast jag är glad att jag börjat kunna tyda mina drömmar, för det mesta som händer finns det oftast en baksida av. Och jag ser det, och blir påmind om saker och ting. Bättring, nu på en gång, snälla.

Jag är fortfarande helt död, så far förbi pappa sen. Funderar på att slå igång någon gammal kärleks film, eller en skräckfilm. Eller bara en komedi. Jag vet inte!!! Åh, och nu ska jag äta. Jag skojar inte när jag säger att jag håller på att svälta, uh :(

Inga kommentarer: