måndag, december 13

Idag känns som en bra dag, hitills har den varit bra. Mycket bra! Har varit en vanlig måndag, bara det att den varit bra. Jag är bra och hela världen känns bra. Onödiga diskussioner imorse, som oftast sker. Men jag hoppade inte in. Jag orkade inte, för idag är en bra dag. Och orkar inte brusa upp mig, för alla tycker olika! Speciellt i våran klass.

Kom hem för en stund sen, satt mig ner med en kopp kaffe och en cigarett. Kollade på bilder från turkiet, längtar sjukt mycket tillbaka. När man glömmer tid och rum, bara ligger och steker. Hoppar i poolen litte litte då och då. Fortsätter steka och lever livet! ;) Mysimysi. vill utomlands snart :(

Jag hatar att jag börjat skriva en massa smilys i blogginlägg, visst det förstärker lite men.. otroligt fult. Oseriöst känns det. Fast hur seriös bloggare är jag? Utnyttjar endast för tidfördrift. Så är det bara med den saken!

Ikväll blir det geocasha med Pierre och Emma, och det är aaaas kallt ute!!!
But who cares. Heh.

Annars? ... Eh. Hejdå.

Inga kommentarer: