måndag, december 13

Mina föräldrar

Eh .. Hmm.. Dom har varit skilda sen jag var typ två år? Har inte så bra koll. Har väldigt svårt att tro att dom två varit kära och haft så långt förhållande som dom hade. Eftersom dom är så sjuuukt olika! Pappa är värsta party människan och mamma är mer mysa-hemma-människa. Sen när jag inte har ett blekaste minne av dom två tillsammans, så har jag även svårt att tro på det.

Har ingen bild på någon av dom, men båda är väldigt söta! :) Såklart. Nä men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Dom är väldigt bra vänner, har nog aldrig sett eller hört dom bråka. Vilket känns bra. Har en väldigt bra kontakt med båda, men är närmast min mamma som jag säger allt till nästan.

Jag är nog lik båda två, har mammas vishet och pappas tjurighet.
Mammas ögon och pappas nos. Lite mixad, men det är väl så det ska vara?
(kanske ska nämna deras namn, Annette&Roland)

Jag älskar er! :)

Inga kommentarer: