onsdag, januari 26

åh, jag vet inte vad det är med mig och ha fula katter?!
dock så måste alla jag ägt varit något av de underbaraste kissemissarna i hela världen!
Nu låter det som att jag haft en miljoner katter. Men ja, visst har det varit några i mitt liv ;)


Snufkin tar priset i charm iallafall, hon är en pratglad kisse som älskar uppmärksamhet. Hon älskar att sitta som en tjockis i knäet och älskar att se tjock ut. Hon tigger som en hund och äter som ett lejon. Hon hittar det allra skummaste ställena att vila på (typ handfat?! haha) och hon kan sitt på kommando!

Varför jag började skriva om min uber grymma katt? Kan bero på att jag inte orkar plugga och försöker hitta lite anledningar till att skjuta upp på det. Eller så ville jag bara skriva lite om min missekiss!

PUSSn.

Inga kommentarer: