onsdag, januari 26

Ja, mycket till liv, uppdaterar som en idiot. André kommer väl hem snart, blir tokig av att sitta och vara ensam människa i hela lägenheten! Pratar med katten för jag vill prata. Sjunger för att det annars blir så tyst. Jag chillar ganska hårt med andra ord.

Farmor ringde just, hon har nämnligen varit i thailand senaste två(eller tre?) veckorna. Hon meddelade att jag har en massa fina saker att hämta från henne! Åh, som jag älskar överraskningar och paket. Jag älskar till och med kinderägg (eller det kanske alla gör?), allt som kan överraska mig (positivt överraska mig) kan få mig att må bra i veckor. Helt seriöst, har ni sårat mig eller bara varit en fitta av oförklarlig anledning, ta med en present till ursäkten ;). Thank you very much.

Så ja, ska väl vänta på att bebi kommer hem, sen så drar jag väl till fammo :)




Inga kommentarer: