tisdag, mars 8

Åhhhhhhh jag hatar att gå på stan!! Eller, jag älskar det om jag har pengar. Men jag har ju som inte det. Har knappt råd med buss, helskotta. Jaja, psykologin gick faktiskt bra. Ganska interessant må jag säga! Men vet inte om jag kommer klara en B kurs. Och vad hände med att lunchen var as äcklig, jag brukar somsagt inte vara så kräsen kring mat, men hallå! Spenat och morots lasange? Alla hör hur fel det låter. Och äckligt var det.

Är as hungrig, men vet inte ens om det finns mat att göra. Eller det är väl jag som inte orkar! Vad hände med att frysen inte innehåller billys mer? Trodde det var där dom föddes och fanns för hungriga tonåringar. Fast juste, det kanske var när man bodde hemma.

Nä, och inte mjölk till kaffet. Jag tror jag måste fara och handla typ.. NU? Rauwuwhj... Jag måste även plugga, sen är det semla dagen och sedan ska jag träna. Sen är det big brother, sen släcka lampan och sova så himla gott. Hejdå.

Inga kommentarer: