tisdag, mars 8

borde göra mig klar, eller ja, är typ klar. Men borde typ brush mina tänder och typ inte behöva springa till bussen. Idag börjar psykologi A, jag hoppas det är kul, för annars vet jag inte varför jag har valt psykologi B i trean.. Så mina förväntningar är lite höga! Annars så var jag svin duktig igår, jobbat igen en kurs, eller jag fastnade på sista uppgiften på sista frågan, typiskt? Fortsätter när jag slutat, sen ikväll blir det kondition tänkte jag.

Har inte känt mig på topp senaste veckan, känner mig faktiskt små sjuk. Fast ja, när är jag egentligen frisk. Sneglar på min mongo katt som äter med sina tassar, kind of charming. Plockar upp en matbit och för den till munnen, haha. André har även snoozat i hundra år, så varit vaken sen hans klocka ringde första gången! Så känner mig lite småtrött.

Nä, nu går bussen snart. Pussizzzzzz

Inga kommentarer: